Популярни публикации

четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Евхаристията

Много от нас желаят да видят чудо! Да станат свидетели на някое велико събитие в живота си!
 Всеки ден пред нас става може би най-великото чудо на света – Евхаристията!
Исус Христос, нашият Бог, слиза на земята, идва сред нас и ни приканва да се слеем с Него ведно.
Исус ни се предлага доброволно всеки ден!
Той ни казва: „Ела в Мен когато поискаш, Аз съм тук и те чакам”!
Всеки ден аз мога да живея в общение с Него, всеки ден да се храня с Него и да пребъдвам в Него!
Колко голяма е милостта на Бога, да ни се отдава всеки ден!    
Приемането на тялото на Христа обаче, не бива да се приема като навик през  Неделята  и празниците – това приемане е свято!
То е велик акт на Божието милосърдие към всеки един от нас!
При всяко честване на Евхаристията, Исус ни моли да се запитаме: „Достойни ли сме за Него?”
Дори когато Той бе разпънат, в сърцето му нямаше капчица омраза и злоба, напротив – то преливаше от любов! Любов към всеки един човек, всеки един от нас!
Достоен ли съм да приема такава любов в мен?
Не, аз, човекът, никога няма да бъда достоен!
Но въпреки това, Исус идва и аз го приемам, но не заради мен -  приемам го по великата Божия милост!
Исус не идва в мен, защото аз го заслужавам, Той идва заради огромната си доброта!
Нека при следващата ни среща с Исус се замислим над това… нека преди Той да влезе в нас да кажем:


„О, Исусе,
Вечна милост и любов,
недостоен поглеждам аз към Теб.
Дълбоко съкрушен те моля с приемането
на тялото и кръвта Ти,
да бъда умит от безбройните ми грехове!
Прости ми, че всеки ден те разпъвам!
   Благодаря ти, че не се уморяваш да ме викаш!
Имай милост към мен!”
Амин!

Няма коментари:

Публикуване на коментар